هویت

هویت

درد و دل
هویت

هویت

درد و دل

بدون شرح

دلم گرفته

نمی دونم چی کار کنم.برای من و یکی از دوستانم مشکلی پیش اومده و نمی دونم راه حلش چی میتونه باشه!

تنها چیزی که به ذهنم رسیده رفتن پیش یک روانشناس هست که شاید بتونه کمکی کنه!هر چند من خودم و خیلی های دیگه نتیجه ای نگرفتن!

اگه متخصص خوبی سراغ دارین خوشحال می شم بهم معرفی کنید.

ممنون

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:29 ق.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
امیدوارم مشکلشون حل بشه...

هومن جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:51 ق.ظ http://lopo.blogsky.com

سلام صونای عزیز :)
شاید بد نباشه مشگلت رو با دوستات در میون بگذاری شاید کسی راه حلی براش داشته باشه و یا کسی قبلا آنرا تجربه کرده باشه :) اگر از دست من هم کمکی بر میاد در خدمت هستم :)

آتنا جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:29 ب.ظ http://www.partenon.blogsky.com

دوست خوبم سلام:
خاک در اندیشه ی باران نبود
هیچ نشانی ز بهاران نبود
بال و پر چلچله ها خسته بود
پنجره ی باغ خدا بسته بود
شب چه شبی بود!
شکوه آفرین
چشم به راه تو زمان و زمین
شهر اگر تیره و تاریک بود
لحظه ی لبخند تو نزدیک بود
تا تو فرود امدی از اوج نور
روح زمین تازه شد از موج نور
از نفس گرم تو گل جان گرفت
باغ طراوت سرو سامان گرفت
سبز شد از لطف تو صحرا و دشت
قافله ی چلچه ها باز گشت
آمدی و زمزمه آغاز شد
روزنه ای روبه خدا باز شد
امدی و نوبت فردا رسید
فصل شکوفایی کلها رسید
عاشقانه هایم از حالا مقدمت را گرامی میدارد.

لیلا جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:35 ب.ظ

سلام صوناجون
منم دلم خیلی گرفته. یک نفر رو خیلی دوست دارم ولی اون کس دیگه ای رو دوست داره! البته خودش هم می دونه من دوسش دارم. دنیای بدیه!
امیدوارم مشکل تو حل بشه و مشکل من هم.

سلام عزیزم
امروز ها همه همین مشکلو دارن ولی مشکل من این نیست مشکل من اینکه همه دوستم دارن و یکی از اینا بنا به شانس خوبه من!!!مریض روانیی!خیلی اذیتم میکنه.خیلی.........
امیدوارم مشکلت هر چه سریعتر حل بشه
در ضمن منم باید اعتراف کنم یکی رو دوست دارم که از من و دوست داشتنم داره فرار میکنه ولی می دونم دوسم داره!!!!!!
راستی اگه ممکنه آدرس وبلاگتم برام بنویس.
ممنون که بهم سر زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد