هویت

هویت

درد و دل
هویت

هویت

درد و دل

انقدر دوست دارم

انقدر دوست دارم،بشنوی خنده ات می گیره

 

تو نگاه می کنی و دلم تو چشمات میمیره

 

انقدر دوست دارم، دیوونه بازی می کنم

 

کلکم! شاکی نشو، من تو رو راضی می کنم

 

قیمت چشمای تو، قلب منه، اندازه نیست،

 

واسه دوست داشتنه تو،نیازی به اجازه نیست!

 

انقدر دوست دارم حوصلتو سر میبرم

 

یه روزی نیاد،بگی،دیگه تورو دوست ندارم

 

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 03:25 ب.ظ

سالروز عروج ملکوتی مولانا و مقتدانا و شیخنا الاعظم، حجت الله علی السکان الغیب والشهاده، صاحب لوای او ادنی و خلف صالح حضرت مولا، سید روح الله موسوی روحی فداه، بر تمامی شیعیان علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد.
....
اینو توی یه وبلاگ خوندم....واقعا جالبه؟!!!نیست؟

واقعا با معنی بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد